Вітаю вас у віртуальному методичному кабінеті!
УВАГА! 23 БЕРЕЗНЯ 2023 РОКУ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗАКЛЮЧНЕ ЗАСІДАННЯ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ НАШОГО УЧИЛИЩА

пʼятницю, 11 січня 2019 р.

Педагогічні читання "Аукціон педагогічних ідей"

10 січня 2019  року, під час учнівських канікул, в училищі  пройшли педагогічні читання "Аукціон педагогічних ідей". Загальним епіграфом стали слова Шеріл Нуссбаум-Біч "Технології ніколи не замінять вчителя. Але вчительякий ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє".  
 Методичний аукціон — форма творчого «продажу»-«купівлі» певних ідей, думок, винаходів з метою засвоєння певних понять з певної теми, проблеми, конкретного предмета, стимулювання педагогів до пошукової роботи; поширення творчих ідей педагогів-практиків, досвіду їхньої роботи з певної проблеми.
Аукціон підпорядкований загальній темі: "Методична робота: інновації, ідеї, здобутки" та проводиться на добровільних засадах за 5-ма  номінаціями.
Мета аукціону - активізація творчої діяльностіпердагогічних працівників, виявлення та поширення зразків кращого педагогічного досвіду науково-методичної діяльності, організації навчально-виховного процесу та впровадження інноваційних технологій,
а також популяризація педагогічних здобутків.
Критерії оцінкип едагогічних ідей:науково-методична новизна та оригінальність; актуальність та практичне значення; системність і цілісність; раціональне та ефективне використання інноваційних форм і методів організації навчально-виховного процесу, передбачених змістом творчої ідеї.
Лотами аукціону були такі педагогічні ідеї: традиційні форми навчання; інтерактивні методи роботи на уроках; використання інформаційно-комунікаційних технологій; навчання з допомогою google-  та інтернет-ресурсів, тестування як вид навчання. 
Лот № 1 "Традиційні форми навчання" представила викладач Данилишина О.В., яка на прикладах та фактах довела, що традиційне навчання все ще має право на життя у навчальних закладах для міцного та систематичного засвоєння мінімального теоретичного матеріалу.  Свої переконання щодо традиційної форми навчання висловили також викладач Поспелова Л.І. та майстер виробничого навчання Ігнац К.Ф. 
Лот № 2 "Інтерактивні методи роботи на уроках" запропонували "придбати" майстервиробничого навчання Гажлінскі О.І та викладач Довгомеля В.П. Гажлінскі О.І. розповіла про проведення уроків-конкурсів як на теоретичному, так і на виробничому навчанні, які привносять змагальний ефект та концентрують увагу і знання учнів. Довгомеля В.П. розповіла про уроки-квести та продемонструвала свій урок, проведений за такою формою, що викликало багато запитань та зацікавленість колег. 



Лот  №3 "Інформаційно-комунікацйні технології на уроках" був запропонований майстрами виробничого навчання Ляхович Г.Ю. та Чаловкою О.М.  Майстер Ляхович Г.Ю. продемонструвала, як вона на уроках використовує відео-файли різноманітних телевізійних шоу для подорожей, навчальних фільмів тощо. А Чаловка О.М поділилась своїм досвідом створення кросвордів у різноманітних комп’ютерних програмах.
Лот № 4 "Навчання за допомою google- та інтернет-ресурсів" запропонували "придбати" викладачі Мишанич В.В. та Кереканич О.П. Вони представили інтернет-ресурс "LearningApps", за допомогою якого можна виконувати різноманітні інтерактивні вправи, створювати кросворди, пазли, квести тощо. Кереканич О.П. представила нові інтернет-ресурси для опитування, анкетування, вирішення задач тощо. Єдиним недоліком цих ресурсів, вважають колеги, є обов’язкова наявінсть інтернету. Звернули увагу також, що всі ці матеріали можна знайти на блогах педагогів на нашому сайті. 
Лот № 5 "Тестування як вид навчання" представила майстер виробничого навчання Росул Л.М. Вона розповіла як від розробки звичайних тестів перейшла до створення їх у комп’ютених програмах "My test" та "Master test".







На початку аукціону всім присутнім було запропоновано придбати фішки (валюту аукціону) різних кольорів, якими потім можна буде розплатитись за лот, що сподобався. Фішки червого кольору означали "Я повністю погоджуюсь з ідеєю, хочу її втілювати", фішки синього кольору - "Ідея мені подобається, але для її втілення потрібні певні умови", фішки зеленого кольору - "Ідея цікава, але я не готовий до її втілення". 
Придбання фішок відбувалось при вирішенні тестів методичної тематики, кожне питання з яких мало свою ціну, та вирішення кросворду. Після представлення кожного лоту ведучий оголошував торги і педагоги могли придбати собі ідею, яка сподобалась, розплатившись певним кольором. Таким чином, закінчення аукціону -  це підрахунок фішок певних кольорів та визначення ідеї, яка найбільше сподобалась педагогам. Переможною була ідея використання інтерактивних технологій навчання. (Текстовий варіант тестів, кросворд та виступи учасників торгів можна знайти на вкладці "Вивчення досвіду педагогів")











Немає коментарів:

Дописати коментар