Протягом 26-27 січня були проведені відкриті уроки викладачами, що атестуються у 2021 році - Данилишиною О.В. та Гажлінскі О.І.
З огляду на те, що лише з 25 січня учні почали навчальнняу у закладі освіти за змішаною формою, викладач предмету перукарська справа Данилишина О.В. підготувала та провела он-лайн урок на платформі Zoom з учнями першого курсу, групи №6.
Протягом часу, коли відбувалось дистанційне навчання, викладач вивчила можливості та пропозиції цієї платформи, ознайомила з ними учнів та проводила такі уроки неодноразово. Таким чином, урок викладача не був нічим новим та незвіданим для учнів.
Тема уроку була підсумковою у модулі "Хімічна завивка волосся" , а саме - Помилки при виконанні завивки. Тому викладач обрала такі види робіт, як випереджуюче завдання - написати есе "Чи актуальна сьогодні хімічна завивка?"; бліц-опитування; робота з інструментами платформи "дошка" та "текст". Найбільш складним було вирішення технічного питання - чи у всіх учнів буде справний інтернет та підключення до платформи.
Урок розпочався вчасно, учні підключились за посиланням та працювали з викладачем.
Цікавою була робота учнів з таким інструментом як "дошка", де можна було писати різними кольорами відповіді на питання, а ткож роботи зі стрілками, за допомогою яких учні знаходили відповідність між поняттями та їх інтерпретацією.
Хочеться відмітити велику активність учнів, їхні вміння працювати не тільки у соціальних мережах, а й на професійних платформах.
27 січня викладач предмету санітарія та гігієна Гажлінскі О.І. також провела відкритий урок у групі першого курсу №9 у звичній, очно-змішаній формі. На уроці були присутні 19 учнів, інші працювали дистанційно. Викладач обрала формою проведення заключного уроку теми роботу з власним електронним підручником та роботу у Classtime. Особливістю вивчення даного предмету у цьому навчальному році було майже повне його дистанційне опанування. Тому підсумкове заняття мало продемонструвати якість засвоєння учнями теоретичного матеріалу.
З цією метою також було дане випереджувальне домашнє завдання - створити міні-презентації з попередньо вивчених тем, з яким учениці відмінно справились.
Цікавим етапом роботи була робота з електронним посібником "Санітарія і гігієна у сфері послуг", який був відкритий до уваги учнів через мультимедійний пристрій. Повторення вивченого матеріалу відбувалось у режимі питання відповідь саме з відкритого розділу. Відповіді учнів підсумовувала викладач.
З метою оцінювання та перевірки знань учнів Гажлінскі О.І. обрала два види роботи: безпосередньо тестування з посібника, у якому одразу видно вірні відповіді та роботу у системі Classtime.
Можна зробити висновок, що учні знайомі як з самим посібником викладача, так і з системою орієнтування у ньому, а також добре і швидко вміють працювати у Classtime.
Немає коментарів:
Дописати коментар