Вітаю вас у віртуальному методичному кабінеті!
УВАГА! 23 БЕРЕЗНЯ 2023 РОКУ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗАКЛЮЧНЕ ЗАСІДАННЯ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ НАШОГО УЧИЛИЩА

четвер, 28 січня 2021 р.

 


       Протягом 26-27 січня  були проведені відкриті уроки викладачами, що атестуються у 2021 році - Данилишиною О.В. та Гажлінскі О.І.

        З огляду на те, що лише з 25 січня учні почали навчальнняу у закладі освіти за змішаною формою, викладач предмету перукарська справа Данилишина О.В.  підготувала та провела он-лайн урок на платформі Zoom з учнями першого курсу, групи №6. 

        Протягом часу, коли відбувалось дистанційне навчання, викладач вивчила можливості та пропозиції цієї платформи, ознайомила з ними учнів та проводила такі уроки неодноразово.  Таким чином, урок викладача не був нічим новим та незвіданим для учнів. 

        Тема уроку була підсумковою у модулі  "Хімічна завивка волосся" , а саме - Помилки при виконанні завивки. Тому викладач обрала такі види робіт,  як випереджуюче завдання - написати есе "Чи актуальна сьогодні хімічна завивка?";  бліц-опитування; робота з інструментами платформи "дошка" та "текст".  Найбільш складним було вирішення технічного питання - чи у всіх учнів буде справний інтернет та підключення до платформи.  

        Урок розпочався вчасно, учні підключились за посиланням та працювали з викладачем. 

         Цікавою була робота учнів з таким інструментом як "дошка",  де можна було писати різними кольорами відповіді на питання, а ткож роботи зі стрілками, за допомогою яких учні знаходили відповідність між поняттями та їх інтерпретацією. 

        Хочеться відмітити велику активність учнів, їхні вміння працювати не тільки у соціальних мережах, а й на професійних платформах. 

       


             27 січня викладач предмету санітарія та гігієна Гажлінскі О.І. також провела відкритий урок у групі першого курсу №9  у звичній, очно-змішаній формі. На уроці були присутні 19 учнів, інші працювали дистанційно.  Викладач обрала формою проведення заключного уроку теми роботу з власним електронним підручником та роботу у Classtime.  Особливістю вивчення даного предмету у цьому навчальному році було майже повне його дистанційне опанування. Тому підсумкове заняття мало продемонструвати якість засвоєння учнями теоретичного матеріалу. 
         З цією метою також було дане випереджувальне домашнє завдання - створити міні-презентації з  попередньо вивчених тем, з яким учениці відмінно справились. 
            Цікавим етапом роботи була робота з електронним посібником "Санітарія і гігієна у сфері послуг", який був відкритий до уваги учнів через мультимедійний пристрій. Повторення вивченого матеріалу відбувалось у режимі питання відповідь саме з відкритого розділу.  Відповіді учнів підсумовувала викладач. 
        З метою оцінювання та перевірки знань учнів Гажлінскі О.І. обрала два види роботи: безпосередньо тестування з посібника, у якому одразу видно вірні відповіді та роботу у системі Classtime. 
            Можна зробити висновок, що учні знайомі як з самим посібником викладача, так і з системою орієнтування у ньому, а також добре  і швидко вміють працювати у Classtime.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар